by

Kuti Kata; SANDAR PADANYA (Mzm. 42:1-12)

-Tajuk-122 views

AMBON,MRNews.com,- “Mau harap sapa lai? Seng bisa harap dunya lai” (=mau berharap kepada siapa lagi? Tidak bisa berharap pada dunia).

“Dunya seng kasih untung apapa” (=dunia tidak memberi keuntungan), “rabu-rabu sa linyap” (=lenyap dalam sekejap).

“Sandar par manusia, asal dong hati barsih boleh” (=bersandar pada manusia, asalkan hati mereka tulus). “Kalu deng stengah hati lai, skang balong par apapa lai su brekeng iko blakang” (=jika dengan setengah hati, tidak lama lagi mereka akan meminta pamrih).

“Apalai samua orang deng dia pung tiap-tiap parlu lai” (=apalagi semua orang ada dengan kebutuhan masing-masing juga), “seng sampe hati par biking tambah beban par dong lai” (=tidak tega jika menambah beban kepada mereka).

“Sandar par Antua saja jua” (=bersandar saja pada Tuhan). “Biar banya orang masih deng dunya pung tahela, katong kuat kalu sandar par Antua” (=walau banyak orang mengikuti arus dunia, kita kuat ketika bersandar pada Tuhan).

“Orang rasa sanang tagal pung sagala hal, katong puas kalu sandar par Antua” (=orang senang karena hidup dalam kelimpahan, kita puas ketika bersandar pada Tuhan).

“Dong rasa samua gampang tagal ada pung panongka, katong toma palang-palang sa asal sandar par Antua” (=mereka merasa semuanya mudah karena ada penolong, kita berusaha saja dengan tetap bersandar kepada Tuhan).

“Jang putus harap, sandar par Antua sa” (=jangan hilang harapan, bersandarlah pada Tuhan).

“Sandar par Antua tuh akang gampang sa. Tutu mata, tikang lutu la angka hati par Antua sa” (=bersandar pada Tuhan itu mudah dilakukan. Menutup mata sambil berlutut dan berdoa kepada Tuhan).

Har’ Ahad, 8 Agustus 2021
Pastori Ketua Sinode GPM Jln Kapitang Telukabessy-Ambon
Elifas Tomix Maspaitella (Eltom). (**)

Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

News Feed